jueves, 5 de noviembre de 2009

Puta Merda de UJI

Asco, merda, agonia i malestar. Aixina és com definisc ara el meu estat d'ànim. Desde les 5 fent faena per a què? Per a donar-te conte que la mitat eu tens mal i que no entens una puta merda. Sí,sí, estic parlant de deber de la UJI. Ohhh Dios la UJI, eixa universitat a la que teniem ganes de anar, perque seria molt guai, seria divertit, estae tan guapo...

Primera i principal, els de la UJI son tots uns fills de puta. Per què?

Abans de entrar a l'infern, en selectivitat, els guais i intel·ligents mestres informàtics de la UJI es van equivocar ficant el DNI de mon pare per el meu en les etiquetes que t'identificàven com a estudiant, i vaig tindre que recurrir a un mestre per a que m'ho arreglara. Els superdotats de la UJI van copiar mal el DNI meu, una altra volta, i es van olvidar de ficar la lletra del DNI.

La seua sabiduria superior va fer que sempre que aparentment jo no detectara cap error, en el escrit apareixia la lletra T, la meua lletra de DNI. Malgrat açò, em fa gràcia com cada vegada que gasta el meu carnet universitari em diuen:

-Tienes el carnet mal, no funciona.
-Prueba a cambiar el DNI,le falta la T.
-A pues es verdad, qué raro.

Sí, el error encara està present, els FILLS DE PUTA ENCARA NO HAN APRÉS QUE EL DNI DE J..M..T PORTA UNA PUTA I ASQUEROSA T!!!!(perdoneu la meua rabia).

La Segona raó es la gent, en general:

-Waaa coneixerem asaco penya en les festes de la uji. Hem conegut a 4 gats, i ami m'han marginat bastant... cosa rara en mi :)

-Waaaaa si no vols ana a classe no vas, fas el que te rote, que wapo. Síiii que guapo que estiguem pagan el jornal de unes persones que no saben explicar (la majoria) i que si damunt no vas a clase encara és millor per a ells. Menys faena veritat?

-Waaaaaaaa eixirem de Alcoraaa, gent nova i un món nou per descobrir. Sí, el món cani del autobus es molt divertit i el no poder dependre de u mateix encara més :)

Faena a manta, mestres que no expliquen, àgores que s'inunden quan plou, ciclistes per tots els llocs als quals els desitges la mort cada vegada que pasen pel teu costat(ogg, espere que algun dia algú es caigue de morros davant meua), facultats laberíntiques, goteres per tots llocs (jo ja n'he vist 3 al meu pis), horaris d'esclaus(pregunteu-li al senyor Guillem que ix de casa a les 7.30 del matí i torna a les 8 de la vesprada), màquines que ens inciten a comprar i consumir per tots llocs...

En conclusió, la Uji és un timo, estudiar és un timo, Bolonia és un timo, la vida és un timo. Estudiarem com a jabatos, suspendrem, ho pasarem mal, sofrirem, anirem al paro i ens podrirem en el sistema que conspiracions secretes -segons el nostre amic Jaron- controlen.

18 comentarios:

  1. ...

    Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja.

    ResponderEliminar
  2. veridic 100% lo de les bicicletes, el consumisme desenfrenat d la uji, q si fotocopies, maqines d coccacoles repartides en cada metro cuadrat del campus Riu Sec jajajajxD

    ResponderEliminar
  3. Tio, en serio, m'has matat en lo de "La vida és un timo".

    ResponderEliminar
  4. La UJI es una mierda, gracias por la info, me la apunto ;) En valencia tambien hay maquinitas en cada esquina!!! Muerte a los de las maquinas!! Aún peor: Lo que en la maquina de a dos metros de la barra vale 70 centimos, en la barra vale 1 euro! Por qué!!??

    Yo apoyo a los ciclistas (solo si van por el carril bici) sois los peatones los que nos obstruis!!!! Siempre dentro de nuestro carril, pues no teneis aceras grandes a penas! Y teneis que gastar el metro y medio (si llega) que hay para poder ir en bici!

    ResponderEliminar
  5. Ye que pasa, que me a mostrao el blog este bea.

    Simplemente decir... bienvenidos al bonito mundo de las ingenierías, molaba el instituto eeee??

    xD Un abrazo vecinos!

    ResponderEliminar
  6. Sí sí..bonito mundo la UJI..claro y qué más? xD yo es que cuando llegue a la UJI no tenia grandes expectativas. Por lo que mi nivel de decepción fue menor ,pero tienes toda la razon :)

    ResponderEliminar
  7. Donde mas razon le veo es en lo de conocer 4 gatos, pero no es que te marginen, es que son así de "cerraos" la mayoría, hacen grupos la primera semana de clase y luego no se relacionan con nadie de fuera, o se abren a 2 o 3 personas nuevas cada curso, pa flipar!! Son autistas o que? Yo tengo una historia verídica que me pasó ahí que sería digna de La plana fa olor.

    No la voy a contar ahora entera, pero básicamente se reduce a que un 60% de las tias de clase se cambió de lugar sólo por que un compañero y yo decidimos sentarnos ne la parte de atrás de la clase, a unas 4 filas detrás de un par de grupos de chicas(vamos, sentarnos al final). Éstas al 2º día de venros ahí se mudaron en bloque al otro lado de la clase. Se montó entonces un macrogrupo que albergaba a TODAS las tias de la clase, dejando al resto con cara de "que cojones pasa". Fue tan gore que hasta los profes preguntaron que cojones había pasado, que eso no era normal. Obviamente nadie contestó a las preguntas, y tuve que contarle mi versión a mas de un profesor alucinado.

    A partir de ahí, fuí un marginado de la uji, uno mas.

    Muy bueno tio, tienes que hacer mas cosas de la uji joder, que es una mierda y no veo que nadie se queje.

    ResponderEliminar
  8. Que gran! Mes! Mes! Mes! Mes!

    ResponderEliminar
  9. Si l'UJI és un "timo" és gràcies a la gent com tu. Abans de res, apren a escriure.

    ResponderEliminar
  10. Ya tenemos al típico "pues yo apoyo a la UJI (por que seguramente trabajo en ella)"

    Pues no, es un timo, con faltas de ortografía y sin ellas, en valenciano o en castellano o en lo que te salga de donde quieras. La peor universidad de las 4 que he visto en mi vida.

    ResponderEliminar
  11. si tan poc t'agrade la teua universitat nose encara que fas allí i ademés seràs dels que aproven totes les asignatures no? jajajaja nose que et pensaves que ere la universitat, pero ja pots sabre de sobra que no es com la pinten en american pie... en fin...

    ResponderEliminar
  12. La UJI és una p... merda.
    Des de l'experiència i sense ganes d'ofendre, gràcies.

    ResponderEliminar
  13. M'agradaria que en les jornades de portes obertes foren més sincers i contaren les coses com són, i no com volen fer creure, perque gràcies a ells molts estem -a mitjes- perdent el temps. Vuic dir a tots que el grau en Història i patrimoni és una gran estafa. Lo únic de història i patrimoni és el nom de la titulació. És humanitats disfressada, amb l'intenció de que tinguera més éxit. No és just. Jo no volia estudiar humanitats, ho senc. Sols hi ha que comparar el pla d'estudis de la UJI amb el de la resta d'universitats que la imparteixen. Ens venen "la doble titulació" com si fos una meravella. No perdona, ni xixa ni llimonà. Acabes la carrera i no saps ni d'una ni de l'altra. Gràcies de nou.

    ResponderEliminar
  14. A l'ultim anònim:

    Estic totalment d'acord amb tú, jo estudie humanitats a l'UJI, he estat mirant Història i Patrimoni i és exactament el mateix. La veritat és que tampoc em va sorpendre massa: només has de mirar que Publicitat, Periodisme i Comunicació audiovisual comparteixen les mateixes classes durant dos anys o que es fan les mateixes pràctiques en totes les enginyeries... Realment, a nivell educatiu, la UJI és una basura.

    ResponderEliminar
  15. Así es, nos timan y nos quieren hacer creer que la UJI es una maravilla, y la realidad es que los nuevos grados se han diseñado para el beneficio de algunos profes, con asignaturas a su imagen y semejanza y no de los alumnos.

    ResponderEliminar
  16. i el café de les màquines es horrible! Vaya merda

    ResponderEliminar
  17. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar