miércoles, 17 de noviembre de 2010

Expandint Antropobizarrismo

Hui m'encontrave en la sucursal de Media Market en Castelló. I estave per allí visualtzan objectes diversos, en cerca de diverses coses per convertir en futura propietat meua, però no hi ha hagut sort, i me quedat sense poder ampliar la meua propietat! Però caminant per la segona planta, entre DVD's i CD's, gent aprofitant-se dels jocs gratis que Media Market amablement ens oferís per probar-los, jocs per a la xbox en rebaixa i gent...m'he encontrar obrservant el sector Apple! He mirat el Mac Book Pro, tot molt xuly! Seguidament he fet un gir de 90º en la meua trajectoria i m'he econtrat en algo que encara no havie vist: la iPad! Me ficat a toquetejar-la, i aixó es un puto ordenador en tamany foli!!! Bueno en el iPad estave oberta la pagine de Apple, i en aixó que he observat un icono en el marge superior dret, ere el buscador de Google; llavors se m'ha ocorregut buscar: Sport, i m'he ficat a vore les noticies xD però després se m'ha ocorregut la idea més brillat, possiblement de la semana: buscar Antropobizarrismo. He catat, com ja ho habie fet anteriorment des de ma casa, la última entrada de Hugo. I llavors he pensat lo realment genial jajaja deixar posada la pagina de Antropobizarrismo per al "deleite" dels usuaris de Media Market jajajajaxD

I m'en he anat tan tranquil! però mentres mirave uns DVD paleros, me donat conte que un home s'aproximave cap al iPad en questió, aquesta ha segut la reacció:

Igual li ha interesat lo de la automasturbació! Mai se sap! jajajajaxD


4 comentarios: