lunes, 1 de noviembre de 2010

El amor sexual en el hombre y la mujer

El hombre tiende por naturaleza a ser incostante en el amor, así como la mujer se inclina a la constancia. En el hombre, el amor disminuye sensiblemente en cuanto ha sido satisfecho, y casi cualquier otra mujer lo excita más que la que ya posee: añora la variedad. En cambio, el amor de la mujer empieza a crecer desde ese mismo instante. Esto es consecuencia de la finalidad de la naturaleza, que está orientada hacia la conservación de la especia y, por lo tanto, a multiplicarla todo lo posible. El hombre puede, a saber, engrendrar hasta cien niños al año, si tiene a su disposición otras tantas mujeres; la mujer, en cambio, aunque tuviera un número similar de hombres, no podría dar luz a más de uno (si se prescinde de los casos de partos múltiples). Por eso, él siempre está buscando otras mujeres, mientras que ella se aferra a uno solo; pues la naturaleza la impulsa, de manera instintiva y sin reflexión alguna, a preservar para sí al sostén y al protector de su futura prole.

El arte de insultar, Arthur Schopenhauer

25 comentarios:

  1. Es bastante evidente que tanto hombres como mujeres hemos evolucionado. Pero hemos evolucionado tantísimo que hoy en día encontramos mujeres en las que "el amor disminuye sensiblemente en cuanto ha sido satisfecha", y hombres que se enamoran a primera vista. ¿Es bueno este nivel de evolución? Según mi punto de vista, NO. No es bueno que los hombres sean infieles, pero que lo sean las mujeres tampoco lo es. Tampoco es bueno el amor a primera vista ni hombres ni en mujeres porque éste (el amor a primera vista) no existe!!!!

    ResponderEliminar
  2. Verídic. Però si açò ho llegis algú que li han ficat els cuernos o algo se cagarà en la mare que a parit a Schopenhauer

    J

    ResponderEliminar
  3. Voy a posicionarme en contra de la moral y a favo de mi amiwito Nietzsche para dar un poco de salsa al debate:

    Si este ensayo de Schopenhauer es cierto -y lo es, sólo hace falta compararnos con el reino animal para corroborarlo-, ¿por qué hacer caso a la moral y no a nuestra propia naturaleza?

    Entiendo que se ame a una mujer porque ella te ame a ti, pero, al tiempo, siempre te sentirás atraido por otras: está en tu naturaleza. ¿Y si se aboliera la moral o nacieran unos nuevos valores? Quizás en un futuro un hombre siga dedicándose y amando a una sola mujer, pero follándose a varias -y estas serían folladas por varios hombres- sin importarle esto a su mujer (diferenciación entre amor y sexo). ¿No estaría esto más acorde a nuestra naturaleza humana?

    Abogado del diablo mode/ off.

    ResponderEliminar
  4. Si todavía nos comportásemos como salvajes esto seria cierto pero como en teoría somos civilizados esto no tiene ningún fundamento.

    Caguerá de bou.

    ResponderEliminar
  5. i como no, jo me acogeré a la parte más quimica.
    Ya que todo esto depende de la química (otra vez más).

    Estoy de acuerdo en que antes las mujeres no eran tan "liberales" [hay también una importante parte ahí de tabues, miedos, etc...].

    Pero a parte de esto lo que realmente determina que un hombre sea un mujeriego o no, y una mujer (¬¬ ....... zorra? suelta?) dios! hasta nuestro propio vocabulario hace que parezca mal que una tia vaya de flor en flor y en cambio en un tio no.

    Enfin! lo que determina el grado de "sueltidud" XD de una persona és las hormonas en sangre.

    En una mujer cuanto más testosterona tenga esta en la sangre más liberal será (dentro de unos valores normales).

    Por tanto opino que siempre tanto hombres como mujeres han vivido igual que ahora (poniendo cuernos, liandose con unos y con otros)

    solo que el hombre lo demostraba y la mujer no, por qué? porque no estaba bien visto, la mujer no "tenía derecho" a hacerlo, en cambio el hombre si.

    Y sobre todo en algunos sitios estaba casi justificado que mientras la mujer estuviera embarazada el hombre se tirara a otras......


    nose si lograis entenderme más o menos XD
    acabo de despertarme de una larga siesta y estoy un poco espesa XD

    ResponderEliminar
  6. però entonces, advocat del dimoni, segons Nietzsche. quina diferència hi haurie entre estimar a una tia i follar només en ella perque te pose tant que no necessites a unes altres? potser sí diríes "eh, què bona està esta, o l'altra" però en el fons et són indiferents. si et passa això, voldríe dir que estàs enamorat?
    ______________________________________________
    bueeeh jo parle com a dona, i a les ties també els passe això eh? antes (època dels iaios :D) no ho sé, però ara... que alce la mà la tia que encara que tingue novio no se tirarie a un altre! en el fons, jo crec que som iguals. ara que això no lleve que opine que estiga mal. com diu J. que li pregunten a algú a qui li hagin posat els toxos!

    ResponderEliminar
  7. ana tio, què fas dormin a les 7 de la vesprà?? ¬¬ què bé vius joder!
    per cert, m'encante lo de Liberales. xDD

    ResponderEliminar
  8. Ni idea, només fea referència a Nietzsche com a cambi de valors i aniquilació de la moral. Realment Nietzsche odiave el sexe per el sexe, la "voluptiocitat" com diu ell, ere més romàntic.

    A mí, personalment, em pareixen coses completament diferents voldre a una persona que tindre ganes de follàrtela. La diferència està en els teus sentiments, crec jo.

    ResponderEliminar
  9. ahir vam tindre "teràpia". ....
    i vam estar fins les tantes en una habitació XDD




    Sí, jo també ho veig diferent. De fet crec que no se vol a una persona fins passat un temps, odie a les persones que diuen "t'estime" el primer dia, no! dilo com sone! no t'estime "estàs bona/bo i m'atraus, però no encara sé si t'estime o no"

    Personalment jo preferiria que me digueren això (no desconfiaria de la persona en questió), que que me digueren "t'estime" el primer dia, perquè pensaria que no és veritat.

    ResponderEliminar
  10. home clar, jo també pense k és diferent! per a voler a una persona, has de coneixer-la almenys! d'ahi el k tu dius Anius, no pots ser TED!!! xDD

    ResponderEliminar
  11. anònim inicial...:
    a la persona que diu t'estime el primer dia, ningú la creura finalment...però sempre queda mes bonic dir t'estime que dir "que bo/na que estas!!","teu faria açí mateix..."...Pot ser he sigut un poc radical però volia exagerar-ho un poc per a explicar-me millor. Tambè cal tindre en compte que la primera nit que pases amb una persona(te lies, te la tires, ... el que sigue, no importe), per mes que eixa persona ho digue, tots sabem que no es veritat, no??... Pot dir-te ha sigut fantastic, mai ho havia passat tan be, mai ho oblidaré, ...però tots sabem que en un futur no molt llunyà, ho oblidarà, com ens pase a quasi tots si no surgeix algo mes seriòs que una nit.

    Creeu que es pot voldre a algú, però si a l'hora d'intimar es un desastre, deixar de voldre'l?? m'agradaria que hem constestareu, per favor, moltes gràcies. M'identificaré com a LITA.dw

    ResponderEliminar
  12. A Ana:
    ""dilo com sone! no t'estime "estàs bona/bo i m'atraus, però no encara sé si t'estime o no"""
    A lo que añadaría intelectualmente también, no siempre hay que ser Afrodita/Apolo para atraerle a otra persona, pues aunque yo piense que alguien está muy buena y me la tiraria una vez, no pasaria de ahí si es "tonta'lculo"

    A Lita (si te conocemos, da la cara! xP):
    Siendo un factor bastante influyente, no, no tienes porqué dejar de quererlo, pues si te gusta en todos los sentidos menos ese, siempre se puede ir mejorando, y llegar a que te guste en eso que falla (esto es aplicable a casi todos los rasgos de otra persona).

    ResponderEliminar
  13. LITA a Eugeniet:
    no os conozco, vosotros a mi no lo sé. Pero imagina que te guste experimentar en la cama (no se si es así o no, evidentemente), pero tu novia (de la cual estas locamente enamorado, que darías incluso la vida por ella) es la típica del misionero y poco más porque todo tiene que ser "supertierno", etc. y no hubiese forma de convencerla para probar nuevas cosas y tu te aburrieses siempre "de misión". ¿No crees que acabarías por aburrirte y dejarla o irte con otra?

    ResponderEliminar
  14. No se si s'esteu donant conte de lo que fa un text tan menut extret de un llibre que casualment es diu "el arte de insultar". Schopenhauer ta tant de art que en un troset de norres esta fen que discutim com a locos. No se si m'enteneu.

    J

    ResponderEliminar
  15. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  16. jajaja ei! pues a mi me mole discutir sobre estos temes.
    Aiiish... trobava a faltar una discusió d'estes (interesants, no banals)
    :D

    ResponderEliminar
  17. jajaja ho dius com si en la teua resi fore tot "banal"...
    per cert, a l'anònim de LITA, jo tambñe em pregunte si te coneixem, xk el teu valencià és molt de poble!
    i respecte a la teua pregunta... el sexe sempre pot millorar, un altra cosa és que tingueu gustos diferents, k a aixo tampoc li vec cap problema greu, un dia tu, un dia jo. però ara bé, si el que passa és que no conjenieu de cap manera... mmm crec k deuen de ser dos persones molt, molt diferents xa no conjeniar. però bueno, a saber...

    ResponderEliminar
  18. En la meua resi no és tot banal no.......
    de fet la teràpia del altre dia va ser de reflexionar XD

    llance la pregunta, ja que el tema va de relacions/sexe.
    Imagineu-vos un poc la situació, tia de 19 anys coneix a tio de 39 amb fill de 17, vos liarieu?

    (buuuf es que jo crec que ja no opine com una persona normal XD després de llegir perdona si te llamo amor etc etc XD)

    encara que he de dir que a mi el que personalment me tallarie serie el fill de casi la mateixa edad que jo i no la edad del tio en qüestió XDDD


    Per cert respecte al sexe..... jo que sé igual el primer dia no és perfecte (també opine que has de conèixer prou a la persona, quan més la coneixes "segons la meua opinió" millor serà, ja que sabràs que si i que no)

    per tant, estic d'acord en anna al dir que pot millorar, es pot parlar jo que se.
    Deurie tindre un problema molt greu per tallar per el sexe.

    Això sí per exemple hi ha persones que pensen més en el sexe que altres, però crec que en tot es podrie arribar a un entendiment.

    LITA, el meu valencià també és de poble XDDDD
    eii! i no passe res si dius qui eres :)

    ResponderEliminar
  19. En el text de Schopenhauer, pareix que pretén justificar d'alguna manera possibles infidelitats, cosa que, personalment veig ridícula. Les infidelitats no depenen del sexe(en el sentit masculí-femení) depenen de la persona en qüestió. Vale que tots tenim necessitats i desitjos, però arriba un punt on els actes ja estàn lligats al "pensament" de cada u.

    ja q m'he ficat en el tema de la infidelitat, no sé si sabreu q avuí anaven a lapidar a Sakineh, una iraniana q havia sigut condenada a mort per adulteri. Per sort, han pogut aplaçar l'executació i, espere que finalment no es produisca.

    Sara

    ResponderEliminar
  20. Hey s'esteu rayant massa. Schopenhauer està tractant el tema desde el punt de vista de la naturalesa. I això és verídic. Lo que pase es que la nostra raça a passat per damun de la selecció natural i ja ha abandonat eixos instintes. Ara tots poden ser infidels o uns romantics, soles depen de cada u. Yaban

    ResponderEliminar
  21. "llance la pregunta, ja que el tema va de relacions/sexe.
    Imagineu-vos un poc la situació, tia de 19 anys coneix a tio de 39 amb fill de 17, vos liarieu?"

    Jo personalment no em "liaria" nomes per liarme, vullc dir, si es sexe per sexe, no oh farie, si fore per amor si, despres el seu fill podrie pasarme els apunts de clase i tot xD

    ResponderEliminar
  22. Eugenio, había pasado por alto tu comentario de estás bona!! jajaja nose está claro que en un dia o una semana o un mes no puedes decir un te quiero porque es mentira, yo diría un te quiero follar no? es más apropiado! Ahora el amor tiene tantos variantes que no me sorprende nada!

    ResponderEliminar
  23. La palabra "follar" se esta usando mucho hoy en el blog...Yo lo dejo caer xd

    ResponderEliminar
  24. ya ves jajaja ya nose si es el amor el que mueve el mundo o el sexoxD

    ResponderEliminar